چند نکته در رابطه با کافی شاپ ها که به افزایش فروش کمک میکنه.
افزایش علم و آگاهی در زمینه دم آوری قهوه: مطالعه بیشتر در زمینه قهوه و به روز بودن یک باریستا کمک زیادی به ارائه اطلاعات صحیح به مشتری میکنه و مشتری های زیادی رو جذب می کنه. اگه صاحب کافه هستید بهتره با روش های مختلف دم آوری قهوه آشنا بشید و منوی کافه رو پربار تر کنید. مثلا قهوه های سرد دم و یا ترکیبات مختلف شیر و قهوه رو به منو اضافه کنید تا مشتریان برای تست آیتم های جدید باز هم به کافه شما سری بزنند.
ن
وآوری داشته باشید: اگه توانایی پخت کیک یا تهیه دسر کافی شاپ دارید چرا هنرتونو به نمایش نمیذارید. پخت کیک هزینه کمی میبره در حالی که سود زیادی از فروشش بدست میاد. اینکار همچنین باعث میشه مشتری های جدیدی رو جذب کنید.خودتونو محدود به منوهای استاندارد نکنید: برای افزایش سود می تونید علاوه بر قهوه نوشیدنی های دیگه ای هم سرو کنید. حتی می تونید غذای گرم سرو کنید. بله درست شنیدید. وعده های کم حجم مثل ساندویج، غذاهای شیرین و یا یک اسنک خوشمزه.
در کنار قهوه هم می تونید چای و دم نوش سرو کنید که تو ایران طرفدارای خاص خودشو داره.
با ارائه راهکارهایی بین کافه خودتون و سایر کافی شاپ ها تفاوت ایجاد کنید: اگه محیط کافه شرایط برگزاری موسیقی زنده یا نمایش فیلم رو داره چرا ازین فرصت برای جذب مشتری استفاده نکنید. حتی میتونید با اختصاص محلی به فروش کتاب نویسندگان معروف و یا آثار هنری هنرمندان علاوه بر اینکه به ارتقای فرهنگ جامعه کمک می کنید سود کسب و کارتونو هم افزایش بدید.
لازمه ی شروع یک بیزنس قوی ثبت یک نام تجاری به عنوان حلقه ارتباط مشتری و صاحب کسب و کاره . اگه کارتونو قوی و پرقدرت شروع کردید بهتره بزرگ تر فکر کنید و کارتونو با تاسیس کافی شاپ های زنجیره ای در سرتاسر شهر و یا حتی کشور گسترش بدید. و از این طریق سودتونو چند برابر کنید.
با وجود فضاهای دیجیتال امروزی، برندسازی می تونه زمینه ی بیشتر دیده شدن یک کسب و کار رو به طرز چشم گیری افزایش بده. از طرفی با وجود شبکه های اجتماعی می تونید مشتریان زیادی رو از بین مخاطبانتون جذب کنید و همچنین نظرات و بازخورد مشتریان رو بررسی کنید.