اشراف انگلیس عاشق عناوین رسمی و بادآورده هستند. تعیین واقعی ، کامل ، سلطنتی شاهزاده فیلیپ از 133 کلمه کم نیست. بنابراین با نه کلمه ، 24 هجا و 65 کاراکتر ، نام Land Rover Range Rover 2020 Rover Velar SVAutobiography Dynamic Edition در مقایسه با آن یک قطعه جزئی است. و مانند دوک ادینبورگ ، این SUV لوکس در اشراف آنگلی متولد شد - در بین خودروسازان ، لندرور به وضوح آبی خون است. خوشبختانه ، همانطور که من در حین درایو تست کالیفرنیای جنوبی دست اول را فهمیدم ، کلمه جهمی که نام این مدل خاص Velar را دارد - "SVAutobiography Edition Dynamic Edition" - از طریق انباشت ثروت و قدرت به بهترین وجه ممکن بدست آمده است. نه فقط به دلیل برخی از حق ولادت.
برای کسانی که لندرور صحبت نمی کنند ، "SVAutobiography" به معنای مراقبت های اضافی قابل توجهی است و توسط بخش عملیات ویژه خودرو (SVO) شرکت ، گرد و غبار پری روی این وسیله نقلیه شسته شده است. به طور خاص ، این Velar با چشم به سمت اتمام های حتی بیشتر مقرون به صرفه ساخته شده است ، به خصوص در کابین ، که در بالای حق بیمه لایه ها قرار می گیرد. در اینجا ، این بدان معنی است که صندلی های چرمی ویندزور سوراخ دار با الماس و سوراخ دار با عملکرد استاندارد گرما ، خنک کننده و ماساژ ، همراه با صندلی های عقب گرم. این همچنین به معنای تعبیه چرخ فرمان اسپرت با چرخ های آلومینیومی شیفتی و کلیدهای چرخ دار knurled در کنترل های کلیدی ، از جمله چرخ دنده های چرخشی و جابجایی های سرگرمی چرخشی است.
پرتاب فوق العاده
همانطور که ممکن است تصور کنید ، "نسخه پویا" از این نام Velar به اعتبارنامه عملکردی اشاره می کند ، و پسر ، هوشی ، آنها نیز تقویت شده اند. Velar استاندارد با بنزینی 2.0 لیتری توربوشارژ I4 با قدرت 247 اسب بخار یا بنزین V6 فوق العاده با قدرت 340 اسب بخار در دسترس است. همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید ، اولی در واقع ارزش آن را ندارد ، اما دومی به خصوص برای تأخیر در کار نیست ، 60 مایل در ساعت از حالت ایستاده در کارخانه تخمین زده می شود 6.1 ثانیه قبل از فشار دادن SUV نزدیک به 4500 پوندی به 155 مایل در ساعت. خیلی سریع با این وجود ، برای این مدل جدید Dynamic Edition ، مهندسان SVO از 5.0 لیتری V8 فوق العاده شارژ شده Jaguar Land Rover در زیر کاپوت آلومینیومی Velar استفاده کرده اند. تنظیم شده برای تحقق گشتاور 550 اسب بخار و دور 502 پوند فوت ، این SUV استروئیدی تنها در 4.3 ثانیه از 0 تا 60 را می فرستد - تقریباً همزمان با BMW i8 کوپه. پیش از آنکه یک محدود کننده الکترونیکی جریان سوخت را خاموش کند ، 170 کیلومتر در ساعت نیز فشار می یابد.
این خودروی اسپرت هیبریدی و پلاگین فوق الذکر آلمانی و این Velar چیز دیگری ندارند ، به غیر از اینکه آنها دو خودروی لغزنده بسیار زیبا و سرسام آور در بازار هستند. هر دو بیشتر به اتومبیل های مفهومی شبیه به چیزی هستند که شما باید بتوانید در یک نمایندگی قدم بزنید و به خانه رانندگی کنید. شکل کراس اوور دو SXV Velar به وضوح کمتر از BMW عجیب و غریب است ، اما کمتر مورد توجه نیست. Velar در سال 2017 به عنوان چهارمین مدل در سری Range Rover معرفی شد و در هر صورت ، تصاویری از تقریب ، تقلیل گرایانه آن ، پیوسته بر برادران تثبیت شده و پرهزینه تر خود را نشان می دهد. فقط چند سال از فروش Velar می گذرد ، اما به عنوان یک تکه طراحی ، به طرز حیرت انگیزی پیر می شود.
در LRRRVSVADE به عنوان بخشی از تبدیل به این روتختی بالا ، تغییرات بیرونی نیز دریافت کرده است. از جلو ، یک سپر طراحی مجدد با ورودی های هوا بزرگتر ، همراه با مشبک و محاصره متفاوت وجود دارد. برخلاف تقریبا همه وسایل نقلیه دیگر که امروزه در فروش هستند ، هر اینچ از مشبک های Velar عملکردی دارند. یعنی هیچ دهانه ای جعلی و مسدود وجود ندارد که برای اهداف زیبایی شناسی ارائه شده است: 5.0 لیتر هورا نیاز به هر مولکولی از هوا که مناظر می توانند داخل آن بچسبانند. متأسفانه ، همین کار را نمی توان برای گلهای خنک مانند مانند در کنار بدنه ها و روی کاپوت در پایه شیشه جلو اتومبیل گفت - اینها جواهرات سطحی هستند.
بهترین اتومبیل
2020 رام 1500
2020 مرسدس بنز GLE
2020 فورد اکسپلورر هیبریدی
همچنین می توانید SVAutobiography Dynamic Edition را در خیابان با سقف استاندارد Narvik Black یا چرخ های 21 اینچی آن (خیابان 22 اختیاری انتخاب کنید و به بهترین شکل در سمت چپ) قرار بگیرید. علاوه بر این ، آسترهای جانبی بدنه منحصر به فرد ، خنجر زدن ظریف بر روی مدالها و یک سپر عقب طراحی مجدد وجود دارد که دارای ریزگردهای اگزوز بزرگ است. طبیعت بزرگ این دومی شاید تنها یک یادداشت واقعاً نماینده این SUV باشد. در جایی که برخی از کراس اوورهای لوکس با کارایی بالا به فروش طاووس های بصری برای فروش عملکرد خود متوسل می شوند ، تغییرات SVAutobiography DE به معنای ظرافت زیرین Velar نیست.
'S' برای 'snarly' است
این بدان معنی نیست که شما 5.0 V-5 لیتری V8 از دور را نمی شنوید از دور و بدون آنکه لباس های اگزوز براق داشته باشد. این موتور کاملاً جدی است. این یک صدای معتبر است که فقط در حالت عادی به اطراف شهر می چرخد ، اما اگر شیپور خاموشی را روی سیستم اگزوز فعال سوپاپ متغیر استاندارد باز کنید ، می توانید دشمنان همسایگان خود را به بهترین وجه ممکن ریسک کنید. این دستگاه با 45 درصد قدرت بیشتر از قدرتمندترین Velar ، Velar یک ریفسنتر است و موسیقی متن فیلم آن از این جهت عذرخواهی نمی کند. به طور طبیعی ، این کارآیی V8 احتمالاً با کسی که ارائه دهنده کارت بنزین شما باشد ، امتیاز کسب نمی کند: تخمین زده می شود که میزان سوخت سوخت برای مرز بین المللی 15 مایل در هر شهر گالن ، 20 بزرگراه و 17 ترکیب استفاده کند.
برای تحمل تمام توان V8 ، LRRRVSVADE در زیر پوست اصلاح شده است ، از جمله اتصالات دیفرانسیل عقب قفل فعال ، و همچنین کالیبراسیون های خاص مدل برای استاندارد ZF هشت سرعته اتوماتیک ، سیستم تعلیق هوا ، فرمان و ایمنی الکترونیکی . علاوه بر این ، این چرخ های بزرگ آلیاژی جعلی به پاکسازی مجموعه ای از ترمزهای فرورفتنی (روتورهای 5/5 اینچی در جلو ، واحدهای 15.6 اینچی در پشت) با پوششی از کالیپرهای استاندارد قرمز (کم رنگ بودن رنگ برجسته رنگ اختیاری است) کمک می کند.
به گفته مقامات شرکت ، SVO حدود 63000 ساعت را صرف تهیه این مدل کرده است. اگرچه احتمالاً عادلانه است كه حدس بزنیم كه بخش زیادی از آن زمان شبیه ساز بوده است ، اما در کل این رقم مانند یک سرمایه گذاری قابل توجه از منابع برای یک مدل با حجم کم احساس می شود - به خصوص موردی که فقط برای یک سال زندگی می کند. لندرور فقط انتظار دارد در حدود 500 مورد از این تعداد را بفروشد ، زیرا این حیوان غیرقابل توضیح یک حیوان محدود زمان است.
خارج از جاده آماده ، زرنگ و دانا در خیابان
به نظر می رسد حداقل آن 63000 ساعت - معادل 7.2 سال - صرف شده باشد. من رانندگی خود را در تپه های مالیبو ، کالیفرنیا شروع کردم و با صعود شدید و صخره ای خارج از جاده برخورد کردم. طبق استانداردهای لندرور ، این دوره کاملاً چالش برانگیز نبود ، اما می توانست رقبائی همچون BMW X5 M ، Mercedes-AMG GLC63 و در واقع ، F-Pace SVR خود Jaguar Land Rover را خنثی کند.
مانند همه لندرورهای جدید به نظر می رسد ، این دوره از طریق مخلوط ماهرانه (اگر غیرقابل تحمل) مفصل محور ، جادوگر سیلیکون و گرفتن شگفت آور از لاستیک کم نظیر خیابان ارسال شد. من می گویم "بی وقفه" زیرا تعجب آور تعجب آور کمی وجود ندارد و تلاش راننده در بیشتر شرایط خارج از جاده هزینه شده است. از آنجا که قابلیت های بسیار پخته شده وجود دارد ، که اکثر آن الکترونیکی است ، همه چیز کمی ضد انحصاری به نظر می رسد. شما فقط بینی را به جایی که می خواهید بروید ، نشان می دهید و پیشرفت در یک روش آهسته و روشمند اتفاق می افتد در حالی که از شیشه جلو اتومبیل خود را نگاه می کنید یا نمایی دوربین رو به جلو را در صفحه بالای سرگرمی مطالعه می کنید. (ترفند Land Rover's Clearsight Ground View فناوری واقعیت مجازی در دسترس نیست ، در صورت تمایل مجبورید به سمت کوچکتر و جدیدتر Evoque کنار بروید.)
در Tarma ، جایی که 99٪ از Land Rovers 99٪ از وقت خود را سپری می کنند ، Velar SVAutobiography Dynamic Edition می درخشد ، با پاسخ دریچه گاز و یک صدای آواز هشت سیلندر تکان دهنده که دورتر از گاهی اوقات ریز صدا V6 است (چه رسد به این چهار. سیلندر ، که بهتر است از آن اجتناب شود). LRRRVSVADE در تنظیمات پیش فرض و شکارچیان سیستم تعلیق آن کمی پایین تر حرکت می کند ، و با وجود اینکه دارای فنرهای هوای قابل استفاده ، دمپرها ، بوشینگ ها ، میله های چرخش ضخیم تر و زیر و باری نرم تر است ، شما هنوز هم مقدار غیر قابل توجهی از زمین و رول را احساس می کنید. در گوشه و کنار سرعت (همانطور که تقریباً از همه SUV های پرتاب هوا دارید). در این Velar ، احساس به دور از حرف زدن نیست و در حقیقت نوعی سرگرم کننده است. اگر هیچ چیز دیگری نباشد ، این گرایش لیست به عنوان یک هشدار محتاطانه است که واقعاً نباید به یک خودروی SUV 4،600 پوندی در جاده های باریک و بدون توجه به فیزیک صدمه بزنید.
علیرغم داشتن همین نسبت ها ، گیربکس اتوماتیک تنظیم شده است تا بتواند تهاجمی تر حرکت کند ، به خصوص وقتی در حالت اسپرت قرار دارد و شیفت گیرها به سرعت سریعتر به ورودی های دستی پاسخ می دهند. فرمان نیز با چرخش سریعتر و احساس نور بسیار جذاب است.
با گفتن همه این موارد ، اگر نهایتا می خواهید هندلینگ دقیق تری داشته باشید و Jag F-Pace SVR را نمی خواهید ، احتمالاً باید به یکی از آلمانی های دارای مارک عملکرد یا شاید Alfa- بروید. Romeo Stelvio Quadrifoglio ، یک مدل هیجان انگیز در عین حال خشن که به نظر می رسد مانند یک قمار حتی بزرگتر از Rover از دیدگاه قابل اطمینان پیش بینی شده است.
محیط حیرت انگیز sybaritic
یکی از مناطقی که شما هیچ دلیلی برای Deutschland از دست نخواهید داد از لحاظ مبلمان کابین است. فضای داخلی Velar's SVAutobiography Dynamic Edition دارای ظاهری کاملاً مسطح است ، هر اندازه باریک به عنوان نمای بیرونی این وسیله نقلیه. چرم های دوخته شده در همه جا وجود دارد ، کنترل های دارای خنجر سنگین وزن ، گرافیک خوشه ای منحصر به فرد و چهار رنگ مختلف (متأسفانه ، غیر SVAutobiography Velars در طیف وسیعی از اثاثه یا لوازم داخلی ، اثاثیه و تزیینات ارائه می شود ، اما این نوع پیچیدگی قابل توجیه نیست چنین کفشی با حجم کم).
وسایل نقلیه امتحانی من به صندلی های مفصلی 20 طرفه استاندارد مجهز بودند ، اما وقتی به Velar در امتداد بزرگراه آنجلس کرست بر فراز کوههای سان گابریل صدمه می زد ، من از پشتیبانی اضافی صندلی های ورزشی موجود استقبال می کردم. به گفته این ، من احتمالاً برای 99٪ رانندگی معمولی صندلی های معمولی می گرفتم ، بنابراین این کادر گزینه را با دقت تیک بزنید.
Infotainment InControl Touch Pro Duo به طور همزمان چشمگیرترین و ناامید کننده ترین جنبه کابین Velar است. با استفاده از گرافیک واضح و ساختار منو منطقی ، ICTPD در واقع بسیار آسان است که به آن عادت کنید ، خصوصاً از سال مدل 2019 ، وقتی اپل CarPlay و Android Auto به آن اضافه شد. به گفته این ، این سیستم هنوز هم دارای حوصله بودن و گاهی اوقات کندی است - دو عامل که احتمالاً خودشان را در یک تست تست نمایندگی عادی نشان نمی دهند.
قیمت شهرت
دینامیک Velar SVAutobiography از 90،790 دلار شروع می شود ، به علاوه 1.025 دلار برای باربری. با تعداد انگشت شماری از گزینه ها مانند چرخ های 22 اینچی (1.300 دلار) و Advanced Driver Assist Pack (دوربین محاصره 360 درجه ای ، کروز تطبیقی با کمک فرمان ، ترمز اضطراری با سرعت بالا و غیره با قیمت 1300 دلار) ، تستر من به 96.570 دلار تحویل داد . با توجه به اینکه یک پایه Velar از 56300 دلار شروع می شود ، این یک راه قیمتی در همان مدل مدل است. همچنین حدود 10k دلار بیشتر از F-Pace SVR است. با گفتن این نکته ، زیرا طراحی LRRRVSVADE بسیار خاص است ، زیرا داخلی آن بسیار عالی و بالاتر از همه است ، زیرا این مدل خاص از بسیاری جهات بسیار توانمند است ، واقعاً احساس گران نمی کند - واقعاً احساس پول می کند.
مدل Land Rover Range Rover Velar SVAutobiography نسخه 2020 Dynamic Edition ممکن است نام مسخره ای طولانی داشته باشد ، اما به لطف عملکرد روتاری در جاده و افزایش لوکس بودن ، در این مورد شکی نیست: این حق امتیاز SUV است.
یادداشت سردبیران: هزینه های سفر مربوط به این داستان توسط سازنده پوشانده شده است ، که این امر در صنعت خودرو رایج است. قضاوت و نظرات کارمندان Roadshow مال ماست و محتوای تحریریه پولی را نمی پذیریم.